easyJet тества смарт обувки, помагащи на потребителите да изследват нови дестинации

| от CHR Aero |

Вградена технология в “Sneakairs” би могла да ориентира хората в нови градове, докато разглеждат забележителности

еasyJet представи прототип на смарт обувки – наречени „Sneakairs” – които със своята вградена технология могат да помагат на потребителите да опознават нови градове с лекота, същевременно разглеждайки и възприемайки заобикалящата среда, без да се губят. Революционната умна обувка, показана по време на събитието “Barcelona Street Project” в едноименния град, е снабдена с технология, която се свързва чрез Bluetooth с приложение за смартфон и посредством GPS на телефона, насочва пешеходеца накъде да върви, задействайки малки вибриращи датчици в обувката.

Технологията може да помогне на туристите да опознават забележителности, без да използват карта или телефон за упътвания – напълно подходящо за намиране на обратния път до хотела след една нощ, прекарана например на бул. „Лас Рамблас“ в Барселона.

еasyJet е известна с използването на технологиите, за да улеснява пътуването на своите 70 милиона пътници. От миналата година авиокомпанията помага на пасажерите да се ориентират на летищата чрез технологията Mobile Host – функция на нейното мобилно приложение, която дава полезни насоки на хората, докато се придвижват на летищата. Сред тези насоки са упътвания към изходите за самолетите и навременна информация за номера на изходите към самолетите, както и за багажните ленти. Прототипът Sneakair на еasyJet може да бъде разработен за в бъдеще за закупуване от пътниците по време на полет.

Носимите технологии не са новост за еasyJet. Съвпадайки с 20-ия рожден ден на авиокомпанията миналия ноември, тя представи световна новост в света на самолетните униформи, демонстрирайки носими технологии в униформите на кабинния екипаж и инженерите за подобряване на процедурите за комуникация и безопасност на пътниците.

Питър Дъфи, маркетинг директор на еasyJet заяви: „Sneakair е още един пример за това как еasyJet е винаги в челните редици на технологиите, проектирани да улесняват пътуването. Възприемането на нашето мобилно приложение и технологията Mobile Host, ни показа как нашите пътници приемат технологиите, преди да пътуват и докато пътуват, така че защо не и след като пристигнат в дестинацията си? Обмисляме да направим тази технология достъпна за закупуване на борда, предлагайки практично решение за тези пътници, които искат да се отпуснат посещавайки ново място, без нуждата от карта, и да се насладят на всеки миг, докато разглеждат нов град.“

Нурия Мартинес, директор в компанията за дигитални разработки и производство D6 споделя: “Разработихме това навигационно решение, защото видяхме една празнина в пазара за продукт, за който смятаме, че има пазарна ниша. Това е чудесен избор за авиокомпания като еasyJet, с която летят толкова много хора към нови, може би непознати дестинации. Трябваше да вземем предвид, че е необходимо продуктът да бъде с ниско потребление на енергия, достатъчно малък, и мисля, че това решение отговаря на изискванията. Ще се радваме да работим с еasyJet по този проект.“

Прототипът Sneakair е тестван на събитието Barcelona Street Project от случайни минувачи, наслаждаващи се на забележителности като къщите на Гауди „La Pedrera“ и „Casa Batlló“ в квартала Gràcia, без да се налага постоянно да проверяват картата, за да се движат из града.

През последните години еasyJet приветства технологиите, за да улеснява пътуванията. Мобилното приложение на еasyJet е най-бързото достъпно приложение на авиокомпания и вече е било изтеглено повече от 16 милиона пъти. Почти 100 000 пътници са използвали мобилни бордни карти само през миналата седмица.

 
 
Коментарите са изключени за easyJet тества смарт обувки, помагащи на потребителите да изследват нови дестинации