EasyJet ще подобри рекорда за най-много пътници, пътуващи към дома тази Коледа

| от |
  • Неделя (21 декември) ще бъде най-натовареният ден в празничната полетна програма на еasyJet с над 170 000 пътници, които се очаква да летят тогава;
  • Рекордните общо 1,5 милиона пътници ще летят с еasyJet по време на Коледния период

Предстоящият уикенд тази седмица се очаква да бъде най-натовареният коледен период в историята на easyJet, като пикът ще бъде в неделя, когато над 170 000 пътници ще летят с 1200 полета. Рекордните общо 1,5 милиона пасажери ще летят с над 11 000 полета на еasyJet между 20-29 декември т.г.

Само от Великобритания, над 100 000 са хората, които ще пътуват в неделя до или от британските летища на еasyJet със 740 полета, реализирайки още един рекорд за най-много пътници на еasyJet в рамките на един ден по време на Коледните празници.

Белфаст и Единбург оглавяват списъка с най-популярните дестинации за много семейства, които се прибират у дома. Единбург остава предпочитан и за посрещане на Нова година. Женева допълва челната тройка, тъй като е изключително популярна за ски туристите, които предпочитат да изкарат своята почивка на ски в Алпите.

Софи Декърс, директор за английския пазар в еasyJet, заявява:  „Свидетели сме на голямо търсене в мрежата ни от над 700 маршрута с пик в неделя, 21 декември. Това ще бъде нашата най-натоварена Коледа, тъй като повече пътници от всякога ще пътуват с нас или към дома, или на почивка. Тази година не прави изключение с Коледния период като един от най-натоварените през годината. Независимо дали хората летят, за да посетят приятели или своите семейства, или включват ски почивката в своите планове, летейки през Женева, ние правим всичко възможно да превърнем тяхното коледно пътуване в толкова лесно и достъпно, колкото е възможно“.

За easyJet:

easyJet оперира въздушно-транспортна мрежа №1 в Европа с водещо присъствие в топ 100 маршрутите и на 50-те най-големи европейски летища.

easyJet превозва повече от 64 милиона пътници годишно, от които 12 милиона пътуват с бизнес цел.

easyJet лети с над 200 самолета до повече от 700 маршрута между над 130 летища в над 32 държави. Повече от 300 милиона европейци живеят в рамките на един час разстояние с кола от летищата, до които лети easyJet  – повече от всяка друга авиокомпания.

easyJet приема устойчивостта отговорно. Компанията инвестира в най-новите технологии, оперира ефективно и запълва повечето от своите места, което означава, че пътник на easyJet е отговорен за 22% по-малко въглеродни емисии от пътник на традиционна авиокомпания, ако летят с един тип самолет по един и същ маршрут.

 
 

Анджелина Джоли посети лагер за сирийски бежанци в Ирак

| от chr.bg |

Американската актриса Анджелина Джоли е на посещение в Ирак. Джоли, която е специален посланик на ООН по въпросите на бежанците, посети лагер на кюрдски бежанци в северната част на страната.

По думите на актрисата, обществото трябва да засили вниманието си към проблемите на бежанците по света. Джоли каза, че ООН е събрала едва половината пари от нужните средства за справянето с проблема с бежанците в Ирак и Сирия. Тя обяви също така, че е притеснена от малкото дарения, които организацията получава и тази година.

Според актрисата и режисьор без помощта на цялата международна общност – няма как проблемът с бежанците да бъде решен.

 
 

„Incredibles 2″ направи рекорд и оглави бокс-офиса на Северна Америка

| от chr.bg |

Комбинацията от супергеройски сили, студио „Пиксар“ и „суша“ от семейно ориентирани филми допринесе „Феноменалните 2″ да оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с рекордни приходи за анимация, предадоха световните информационни агенции.

Постъпленията от филма, излязъл на екран 14 години след оригиналната анимация „Феноменалните“, възлизат на рекордните 180 милиона долара. Сумата съществено надхвърля очакванията на анализаторите, които прогнозираха приходи между 120 и 140 милиона долара през първия уикенд по кината.

Досегашният рекорд за най-касов дебют на анимация от 135 милиона долара се държеше от продукцията „Търсенето на Дори“ (2016).

Според компания „Дисни“ публиката на „Феноменалните 2″ е съставлявала 31 процента възрастни, 57 процента семейства и 11 процента тийнейджъри.

На далечното второ място в класацията с приходи от 19,6 милиона долара е филмът „Бандитките на Оушън“. Следва комедията „Tag“ с 14,6 милиона долара .

Челната петица в бокс-офиса на Северна Америка се допълва от филмите „Соло: История от Междузвездни войни“ и „Дедпул 2″. Приходите от продажбата на билети за двете продукции в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда възлизат съответно на 9,1 милиона долара и 8,8 милиона долара.

 
 

Кристина Агилера пя инкогнито в нюйоркското метро

| от chr.bg |

Кристина Агилера пя „инкогнито“ в нюйоркското метро заедно с телевизионния водещ Джими Фалън, който й акомпанираше на банджо, за да отпразнува излизането на новия си албум.

За изпълнението в метрото Агилера избра костюм от 70-те години на миналия век – с голяма шапка и очила, а Фалън освен очила си беше сложил и брада. Те изпяха песента „Think“ на Арета Франклин. Минаващите бързо я разпознаха и започнаха да я снимат с телефоните си.

След това двамата изпълнители свалиха костюмите си и продължиха с акустична версия на песните „Fighter“ и „Fall in Line“.

Новият албум на Кристина Агилера „Liberation“ излезе в продажба вчера. Тя участва в предаването „Тунайт“, за да го лансира.

 
 

От Джейн Ръсел до Марго Роби: жените и банските през годините

| от chronicle.bg |

 

Модата в банските костюми претърпява толкова революции, колкото всеки останал аспект в модата. От времето, когато жените ходели по плажа само за разходка или чай, до наши дни, културата се е променила повече от впечатляващо.

Споменаваме този очевиден факт, защото когато погледнем как се е променил външния вид на плажуващата жена през години, пак не можем да повярваме, че преди един век  жените са ходели на плаж така:

maryal-knox-SL7

Всяко десетилетие има своя белег върху плажното облекло и то се вижда най-добре през фотоапаратите на големите фотографи, в които застават любимите актриси от миналите епохи.

В края на ХIХ век за жените на плажа е важал стриктен дрескод – рокля до коленете, която покрива тялото, обикновено черна, ограничаваща влизането в морето до потапяне на краката до коленете. След Първата световна война се появява първият цял бански костюм, наричан понякога майо, който обаче се свива след намокряне. След него идва революцията на бикините носени от Бриджит Бардо през 60-те, а после Кристи Бринкли през 70-те.

В някои случаи плажното облекло е много точен лакмус за етапа на културно развитие. В много случаи типичният бански костюм може да бъде белег на епохата. От първите дни, до момичетата на Бонд през Елизабет Тейлър и компания, днес ви показваме някои от култовите бански костюми на минали епохи. Вижте ги в галерията горе.