easyJet прилага софтуерен изкуствен интелект

| от CHR Aero |


easyJet, водещата авиокомпания на Европа, назначи своя първи ръководител „Научни данни“, за да ускори процесите по използване на софтуерен изкуствен интелект. Технологията ще спомогне за подобряване на ефективността, намаляване на разходите, увеличаване на приходите и повишаване удовлетвореността на клиентите, чрез по-нататъшно подобряване на редица области, като полетните разписания, надеждността на флота, изборът на бордни продукти (храни и напитки) по време на полет, новата програма за лоялност на авиокомпанията Flight Club.

Изкуственият интелект работи с компютърни програми за анализ на огромни масиви данни – например на 170-те милиона храни и напитки, предлагани годишно във всички полети на еasyJet, на 1,5-те милиарда часове, прелетявани всяка година от компонентите на всички самолети, на 1,3-те милиарда търсения на easyJet.com през последните 12 месеца.

Традиционните компютърни технологии просто отчитат и записват такива данни, докато модерните компютърни решения с изкуствен интелект, започват да използват тези данни с цел предвидимост на бъдещи събития. Например предсказването на отказ на даден компонент, така че да може да бъде заменен по планиран начин, елиминира неочакваната повреда, която би могла да доведе до забавяне на полет. Друг пример е предсказването на категориите търсене на определени храни и напитки за всеки полет, така че доставките да съответстват на търсенето на клиентите, без да привършват или надвишават нужното количество.

Изпълнителният директор на easyJet Керълайн Маккол обяснява стратегията за въвеждането на изкуствения интелект:

„От нашия старт преди 20 години, easyJet винаги има предимство с иновациите и последните технологии, които подобряват непрекъснато нашия бизнес. Използването на огромния потенциал на изкуствения интелект чрез ускоряване употребата на научни данни вътре в компанията, ще подобри нашата ефективност, ще намали разходите, увеличи приходите и реализира голяма удовлетвореност сред клиентите.“

Алберто Рей-Вияверде, директор „Научни данни“ в easyJet, коментира: ‎‎

„easyJet е голяма авиокомпания с опростен модел на действие. Четвърти сме по големина в Европа, всички резервации се правят чрез easyJet.com, летим с един тип самолети и само на къси разстояния. Тази комбинация произвежда огромно количество данни. Прилагането на изкуствен интелект има изключителен успех в обработването на такъв обем от данни. Същевременно предоставя опция за създаване на модели и тенденции, извлечени от базата данни.

Към днешна дата анализите касаят способностите и тяхното диагностициране. Модерният изкуствен интелект е повече фокусиран  върху предсказуемите способности, така че да можем да разбираме по-добре бъдещето и плановете за него.“

Други области, в които ще се прилага компютърния изкуствения интелект, включват полетното разписание на авиокомпанията, за да се гарантира, че най-добре отговаря на търсенето на пътниците; развиването на новата програма за лоялност Flight Club, за да предложи повече възможности за задържане на често пътуващите пътници в компанията; използването на големия брой търсения всяка година на easyJet.com, за да се разбере и отговори по-добре на търсенето на клиентите – чрез оптимизиране на дестинациите и полетните часове.

easyJet вече има водеща позиция в областта на софтуерния изкуствен интелект, след прилагането на технологията преди 5 години в системата за управление на приходите. Тази система, разработена към и реагираща на движенията в потребителското търсене, определя цените на билетите. Авиокомпанията вече има около 25 анализатори, които работят в сферата на научните данни. Това повишава техните възможности и им помага да разработват по-интелигентни инструменти за работа.

Иновацията е в ДНК-то на easyJet – от създаването на авиокомпанията преди 20 години, когато промени начина, по който хората летят – до наши дни, когато easyJet има водеща роля в индустрията в дигиталните, уеб, инженерни и оперативни иновации, за да превръща пътуването в по-лесно и достъпно за пътниците. Превозвачът в момента работи по редица иновации като технологията за идентификация на вулканична пепел AVOID, футуристичните униформи с вградени преносими технологии, инспекции на самолетите от автоматизирани дрони и проучване на приложенията на други нови технологии като 3D печат.

 
 

Джеръми Кларксън: Станах невероятно дебел, откакто спрях цигарите

| от |

Преди да спре цигарите, британският водещ пуши по 40 на ден. Високата бройка е и причината да прекрати навика.

Сега обаче Кларксън е „ужасен“ от теглото си. След повече от 2 години без цигари, 58-годишният мъж каза, че е станал „доста по-дебел“ и обвини за това именно спирането на никотина.

В последният епизод на „The Grand Tour“ на въпроса какво се е променило откакто сезон 2 на предаването приключи, Джеръми отговори: „Доста по-дебел съм. Спрях да пуша.“ След това се обърна към публиката: „Някой друг да е спирал цигарите? Някой друг да е надебелял адски много в резултат на това? Ужасяващо е.“ Накрая колегата му Джеймс Мей каза, че беше дебел и докато пушеше, с което разговорът приключи.

Кларксън следва строги докторски съвети, да спре с вредния навик незабавно, от август 2017, когато постъпи в болница в Майорка с пневмония и отравяне на кръвта. През август 2018 той написа в Twitter: „Преди точно година изпуших последната си цигара. Бях изпушил около половин милион през годините, но сега въобще не ми липсват. Странно.“

През уикенда Джеръми Кларксън, Джеймс Мей и Ричард Хамънд се завърнаха на Amazon Prime с нов сезон на предаването си „The Grand Tour“.

03c671b903208ae1ff2fd15128f6315d

 
 

Най-инстаграмското пътешествие, на което можете да отидете

| от chronicle.bg |

Ако планирате следващото си пътешествие с мисъл за последователите си в Instagram и другите социални мрежи, забравете за плажове, планини и гори. Всеки може да отиде на пясък, вода, хълмове и дървета.

Това, в което трябва да инвестирате, е класически американски трип по известния Route 66.


Вижте тази публикация в Instagram.

#route66 #grandcanyon #america #usa

Публикация, споделена от Dom (@goldbron) на

Пътят спечели гласуване за най-инстаграмска дестинация в анкета на компанията за автомобили под наем Hertz. Той започва от ветровития град Чикаго и приключва от другата страна на САЩ, в Лос Анджелис, като минава през най-живописни и нестандартни пейзажи. Известни забележителности са Гранд Каньонът и Калифорнийският щатски път, както и няколко творения на човека, например, вторият най-голям люлеещ се стол в света, в Мисури, и Ранчото за кадилаци в Тексас. Второто е любопитна арт инсталация на стърчащи от земята коли, покрити с графити. Вие също можете да нарисувате нещо, ако носите спрей със себе си.

 

 

 

Вижте тази публикация в Instagram.

#EveryoneLoveEveryone ☮

Публикация, споделена от Ola Duçkallari King (@ola_duckallari) на

 

 

 

 

 

 

 
 

7 жени разкриват ерогенните си зони

| от chronicle.bg |

Къде е ваша ерогенна зона? Хората имат най-различни предпочитания в този аспект и затова трябва да се говори с половинката – за да разберете нейните и съответно да бъдат разбрани вашите желания.

Ето 7 жени, които свободно споделят ерогенните си зони. Нека да се знае!

Оливия, 31

Приятелят ми прекарва доста време със зърната ми преди да минем по същество. Това ми гарантира оргазъм.

Аника, 26

Когато съм в настроение, обичам да ме пляскат по дупето. Малко боли, но и предизвиква някакъв еротичен химикал у мен.

Софи, 24

Когато обръщат внимание на ключиците ми, цялото ми тяло се събужда за около 3 секунди.

Миша, 32

Гъделичкайте вътрешната страна на бедрата ми 10 минути и съм готова!

Кейт, 31

Обожавам по врата, зърната, ушите и коремчето. Освен ако не съм се подула.

Шарлот, 26

Най-еротичната ми част е устата. Доминиращ човек с игрив език може да ме разгорещи безобразно бързо.

Меган, 38

Отстрани по тялото ми, от гърдите до таза. Когато някой прокара ръце там, направо ме няма. Дори още по-добре – ако накрая ме хванат здраво през кръста.

 
 

Тийзър и плакат на „John Wick 3″, очакваме пълен трейлър

| от chronicle.bg |

Lionsgate пусна тийзър и плакат на „John Wick: Chapter 3 – Parabellum“. Заглавието идва от сентенцията „Si vis pacem, para bellum” или „Ако искаш мир, готви се за война“.

Сценарист е Дерек Колстад, а режисьор – Чад Стахелски (същите, които направиха и първите два филма). Събитията продължават малко след тези в края на втора част. Това можем да видим и от кадрите по-долу. Предстои и пълен трейлър малко преди „John Wick 3″ да дебютира заедно с дългоочаквания „Glass“ този уикенд.

Виждаме, че и тройката ще има характерната естетика от първите два филма. Филмът ще задълбае повече тях, защото ще ни представи директорът на High Table (Анджелика Хюстън) и други личности на високи позиции в сенчестия свят. Дано обаче това не стане за сметка на елементите, които направиха франчайза толкова мощен.