Актьорите – лица на авиокомпании

| от CHR Aero |


Авиокомпаниите все по-често прибягват до блясъка на Холивуд, за да рекламират своите услуги. Представяме ви част от звездите, които рекламират едни от най-луксозните авиопревозвачи:

Никол Кидман

През март 2015 г. Кидман става лице на превозвача от Близкия изток Etihad Airways.

Бранда Etihad, свързван с лукс, стил и иновации, избира да си партнира със знаменитост, излъчваща класа и изтънченост.

Австралийската звезда Никол Кидман е перфектният кандидат, а участието й в световната рекламна кампания „Flying Reimagined“ е на борда на чисто нов Airbus A380 на Etihad. Актрисата  се наслаждава на многото екстри, предоставени от ултра-луксозният апартамент „The Residence“ на авиокомпанията.

Хю Джакман

През септември 2015 г.  Хю Джакман се включва към кампанията на Qantas Airways.

Роденият в Сидни Хю Джакман е един от най-сексапилните мъже на планетата и един от топ актьорите в Холивуд. Филми като Престиж (2006), Австралия (2008), Клетниците (2012)и ролята му на върколака в X-Men му осигуряват милиони фенове.

Затова не е изненада, че Qantas избра Джакман за посланик на Австралия на световната сцена. Актьорът ще работи с авиокомпанията по обществени проекти в Австралия, а повече подробности ще бъдат обявени съвсем скоро.

Кевин Костнър

През март 2013 г. актьорът от „Танцуващият с вълци“ участва в реклама на Turkish Airlines.

За първи път Кевин Костнър посещава Турция през 2007 г. за концерт и се влюбва в страната. По-късно актьорът се съгласява да партнира на авиокомпанията и да се снима в рекламния клип „Feel like a star“, който продължава да се показва в 70 страни.

Гуинет Полтроу

Американската актриса става лице на British Airways през октомври 2014 г.

Миналата година британският превозвач покани Гуинет Полтроу да рекламира полетите на авиокомпанията с новия Airbus A380 по маршрута Лондон-Сингапур.

Известна с ролите си във Влюбеният Шекспир и филмовата поредица Железния човек, Полтроу позира за BA Club World, седейки в средата на инфинити басейна в Marina Bay Sand Hotel. В съчетание с невероятния фон на хоризонта на Сингапур, Полтроу никога не е изглеждала по-красива.

Дженифър Анистън

Най-новата реклама на Emirates е с участието на звездата от „Приятели“ и излезе в края на август 2015 г.

Според различни източници американската актриса е изкарала около 5 млн. долара от сделката с превозвача от Близкия изток.

Анистън участва в световната кампания на Emirates, подобно на ролята на Никол Кидман за Etihad „Flying Reimagined“, но с малко по-шеговита реклама.

 
 

IQOS 3 и IQOS 3 MULTI: новото поколение устройства за бездимно пушене

| от chronicle.bg |

Верни на своята кауза и амбиция за осигуряване на по-добър избор на пушачите по целия свят, компанията лидер в бездимните иновации и научни изследвания – Филип Морис Интернешънъл Инк. (ФМИ) – представи следващото поколение IQOS устройство (I Quit Original Smoking). Сред редицата подобрения в новите модели е възможността за последователно пушене на 10 тютюневи стика с едно зареждане. 

Новите версии IQOS 3 и IQOS 3 MULTI са с подобрен дизайн и функционалност. Разработени са на базата на обратната връзка и мненията, получени от потребителите до сега, като същевременно запазват облика на устройството и ритуала при употребата. Целта на новите версии е да бъдат насърчени пушачите да се преориентират към бездимните алтернативи, което ще донесе ползи за тяхното собствено и за общественото здраве.

IQOS 3 _ (6)

Новите версии бяха представени в Токио, Япония – мястото, което се смята за родина на IQOS и откъдето той тръгна по света.

Според статистиките, които „Филип Морис“ дават, почти 6 милиона пълнолетни пушачи вече се отказали от пушенето на цигари и повече от половината от тях са в Япония.

„Нашата мечта бе да създадем по-добра алтернатива за пушачите и IQOS превърна тази мечта в реалност; IQOS представлява революция за онези 1.1 милиарда души, които пушат“ – каза Андре Каланцопулос, Главен изпълнителен директор на ФМИ. „IQOS 3 и IQOS 3 MULTI предлагат съществени нововъведения и подобрения, с което се превръщат в още един убедителен аргумент за мъжете и жените, които в противен случай биха продължили да пушат, да преминат на бездимни алтернативи. Потребителите на IQOS знаят, че преминаването на този продукт носи много промени в техния живот – ние им благодарим и благодарим на Япония за лидерската роля в този процес на положителна промяна.“

IQOS 3 _ (2)

При употребата на IQOS се образува аерозол, който съдържа средно с 90% по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарения дим. Съвкупността от данните, получени от предклинични и клинични изследвания на ФМИ, показва, че пълното преминаване на IQOS представлява по-малък риск от вредно въздействие в сравнение с продължителното пушене. Данните също така показват, че ползването на IQOS няма негативно въздействие върху качеството на въздуха в затворени помещения. Средно 70 до 80 % от потребителите на IQOS са спрели напълно цигарите, което превръща IQOS в една от най-убедителните бездимни алтернативи в момента.

Какво казва още Андре Калацопулос за новите продукти, можете да прочетете тук

 
 

Звездите, които не ползват дезодорант

| от chronicle.bg |

Когато звездите излязат на червения килим, всички ахваме! Цялото внимание е в тях, а те изглеждат безупречно. Външният вид обаче може да заблуждава.

Личната хигиена не се обсъжда често в ентъртейнмънт индустрията, защото интуитивно предполагаме, че известните миришат толкова добре, колкото и изглеждат. Това обаче не винаги е така. Не една и две звезди пропускат дезодоранта – някои с много добра причина.

Днес в галерията ни събрахме някои от тях, за които сме сигурни. Може би всички имат съвсем хубави аргументи за това.

 
 

Какво е да си „травъл инфлуенсърка“ и кои са най-добрите?

| от chr.bg |

Живеем в ерата на инфлуенсърите. Да знаете, че има и такива за пътувания. Т. нар. „травъл инфлуенсъри“.

Но днес ще говорим повече само за женската част, тъй като вече сме ви представяли една от любимите ни двойки, която изкарва хиляди долари от Instagram и пътуванията си.

Та – травъл инфлуенсърките. Това са красиви жени, които пътуват на различни места по различни причини – често това са моделки, снимащи секси фотосесии на екзотични острови и подобни, които пускат свои снимки от местата, които посещават.

Профилите им в Instagram често са следвани от милиони (да, милиони!), които жадно чакат последния фотос по оскъдно облекло на любимия си модел от Бали, Малдивите или където и да е.

Това си е цяла нова индустрия. Бъди красив, пътувай, снимай се. Рецептата е проста. А инфлуенсърките получават и допълнителни бонуси заради известността си.

Не само започват да печелят от Instagram и реклама, но и биват канени от редица хотели, сключват сделки за промоция на цели курорти.

Разбира се, инфлуленсърките не винаги са супермодели. Те могат да са известни личности от малкия екран, както и съвсем обикновени жени, които просто знаят какво правят с фотоапарат в ръка.

Вижте любимите ни травъл инфлуенсърки в галерията.

 
 

Отидете в САЩ, може да спечелите 1,6 милиарда долара

| от chr.bg |

Ако искате да станете милиардери, бягайте към САЩ, защото Мега милиони става Мега милиарди! Рекорден джакпот се натрупа в американската лотария.

Джакпотът от 1 милиард долара не падна в тиража в петък, а след натрупването му достигна до рекордните 1,6 млрд., за който ще се борят надяващите се на късмет във вторник.

Досега рекордът за най-голяма индивидуална печалба от лотария се държи от Мейвис Уонцик, 53-годишна домакиня от щата Масачузетс, която през миналата година през август спечели 758,7 милиона долара от друга голяма американска лотария – Пауърбол.

През януари 2016 г. джакпотът в Пауърбол достигна 1,58 милиарда долара, но го спечелиха трима души и си поделиха сумата, като в крайна сметка всеки един от тях получи по 528,8 милиона долара.

Лотарията Мегамилиони е създадена през 2002 г. Играчите трябва да отгатнат шест правилни числа. Победителят може да избира между това да получи цялата сума с удържани данъци или да я получи под формата на 30 вноски, които да се изплащат в продължение на 30 години.