Air France използва изкуствен интелект за обслужване на клиентите

| от chr.bg |

На 27 ноември, Air France организира своето дигитално рандеву – #AFDigidays, във Facebook Франция, за да представи последните си иновации и нови функции. На срещата се обсъдиха и ключови теми с индустриалните специалисти: изкуствения интелект в услуга на работата с клиентите.

По този повод Жан Марк Жанаяк, председател и главен изпълнителен директор на групата Air France-KLM, говори за основните предизвикателства, свързани с работата с клиентите и дигиталната стратегия на групата в тази област.

Данните са ключът към персонализиране на услугите

Основното предизвикателство е персонализирането на услугите, да знаете повече за своите клиенти, да ги придружавате където и да са и да им предлагате услуги или решение в съответствие с техните очаквания. За да се постигне това, дигиталната технология е от съществено значение. Чрез свързването на човешките умения, творчеството, технологиите и данните, Air France полага всички усилия, за да идентифицира по-добре нуждите на клиентите си и да им предложи най-доброто  пътуване, нещо повече от само един обикновен полет.

Данните са един от ключовете за персонализиране на услугите. Ето защо, от 2015 г. насам, Air France разработва свой собствен инструмент за управление и анализ на данни. Компанията също така работи върху целия процес на работа с клиентите, за да дигитализира и осигурява по-безпроблемно и персонализирано отношение и да предоставя на клиентите специално внимание и отношение.

Луи – новият асистент на Air France

С повече от 9 милиона фена и последователи в социалните мрежи и чат приложения в повече сто държави, Air France също така гарантира, че осигурява оптимални услуги за клиентите чрез тези медии. Благодарение на 150 консултанти, компанията отговаря на своите клиенти 24/7  на френски и английски, както и на 7 други езици.

От април, компанията реши да присъства във Facebook Messenger, за да отговори на всички въпроси на своите клиенти и автоматично да изпраща документите за пътуване и информация на клиентите.

За да се възползва от този подход още повече, Air France представя Луи, първия си чатбот. За да отговори на въпросите на клиентите в реално време, особено тези, свързани с багажа, която е втората най-често срещана тема при искане на помощ в социалната медиа, авиокомпанията официално представя Луи в Messenger.

Този чатробот използва изкуствен интелект, за да установи целта на потребителя, който се свързва директно с него. Той също така е свързан със системите на Air France и  предоставя на потребителите информация за статуса на багажа, който е със закъснение или информация за разпоредбите за багаж. Ако Луи не знае отговора, потребителите ще бъдат пренасочени към агент:

– Когато чатботът има проблем с разбирането на въпроса на потребителя;

– Когато потребителите поискат да говорят с агент;

– Когато съобщението съдържа повече от 200 знака.

Компанията вече работи по нови функции на този асистент за 2018 година, като идеи за пътуване и други теми, както и гласов контрол.

 
 

„Той е чудовище“ – Салма Хайек за Харви Уайнстийн

| от chr.bg |

Мексиканската актриса Салма Хайек влезе в и без това дългия списък с холивудски актриси обвинили продуцента Харви Уанстийн в сексуален тормоз. Тя го нарече „чудовище“ в статия, публикувана в New York Times.

„Години наред той беше моето чудовище“, написа Хайек в текста си като описва и случаи на сексуален тормоз, тероризиране и заплахи.

Холи Байрд, говорилката на Уайнстийн, представи изявление, в което определя обвиненията на Хайек като неверни.

Повече от 50 жени обвиняват продуцента в сексуален тормоз. Той отрича някога да е правил секс с жена без нейно съгласие.

Говорителката на Хайек все още няма коментар по отговора на Байрд.

Полицията в Ню Йорк, Лос Анджелис, Бевърли Хилс и Лондон разследват Харви Уайнстийн по представените обвинения в тормоз и изнасилване.

Салма Хайек описва своя случай, който става през 2002 година по време на заснемането на филма „Frida“. В него Хайек играе мексинканската художничка Фрида Кало.

Актрисата пише, че се е радвала на възможността да работи с Уайнстийн и Мирамакс (негова собственост тогава), защото „те били синоним на качество, задълбоченост и смелост в снимането на филми“. Но се оказало, че трябва да отблъсква неприлични опити на продуцента.

„Да не му давам да ми прави орална любов“, пише звездата, „А с всеки отказ Харви показваше яростта си“.

Веднъж Харви я кара да снима сексуална сцена с друга жена. „Тогава за пръв и последен път в живота си имах нервен срив.“

Актрисата нарича Уайнстийн „страстен кинофил, рисков играч, патрон на таланта в киноиндустрията, любящ баща и чудовище“

„Никога не показах на Харви колко ужасена бях от него.“

„Докато в бранша няма равенство между мъжете и жените, общността ни ще продължи да е подходяща почва за хищници.“

Байрд отговори на обвниенията: „Господин Уайнстийн смята Салма Хайек за първокласна актриса, която е избирал за няколко от филмите си – „Once Upon a Time in Mexico“, „Dogma“ и „Studio 54″. Той се гордее с номинацията й за Най-добра актриса за ролята й във „Frida“ и продължава да подкрепя работата й.“

„Въпреки, че Дженифър Лопез проявяваше интерес към ролята и по това време беше по-голяма звезда от Хайек, господин Уайнстийн се наложи на инвеститорите в проекта и избра Салма.“

„Господин Уайнстийн не помни да е притискал Салма за безвъзмездна секс сцена с друга жена и не е бил там по време на заснемането й. Всички обвинения в сексуален тормоз, описани от Салма, са грешни и други хора, които са били свидетели на събитията, имат различни наблюдения за ситуацията.“

 
 

bTV обяви нов праймтайм за зрителите

| от chr.bg |

Сериал с кинокачество тръгва през януари 

Ново програмиране на праймтайма се въвежда от 15 януари, така че да може максимално много зрители да имат достъп до най-интересното и качествено съдържание, обявиха от ръководството на най-голямата частна национална телевизия у нас. То стартира с премиерата на мегапродукцията „Скъпи наследници“ – най-мащабният проект за телевизия с кино качество, създаван до момента у нас.

„Скъпи наследници“ е продукцията, която bTV подкрепи с най-голямата по рода си инвестиция и ние ще променим телевизионния пейзаж в полза на нашите зрители и потребители. От 15 януари разширеният праймтайм на bTV започва по-рано за зрителите. Ще излъчваме „Скъпи наследници“ всеки делничен ден от 18 часа, като зрителите ни ще видят 170 епизода през 2018 г.! Ще поставим нови стандарти в това как се създава и доставя кино за телевизия на българската публика“, съобщи Флориан Скала, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

Драмеди сериалът „Скъпи наследници“, който е плод на съвместната работа на някои от най-добрите световни и родни кино професионалисти, е с най-голямата по рода си инвестиция на нашия ТВ пазар. Негов изпълнителен продуцент е талантливият Михаил Менкаджиев, който има успехи в цял свят, снимал е и за Netflix. Продукцията стартира на 15 януари и ще се излъчва в делниците от 18 часа.

Сериалът е мултиплатформен, ще може да се гледа на малкия екран, но и в онлайн каналите на bTV (voyo и btvplus), каквато е световната практика.

Екипът на телевизията заедно с актьорите и екипа на предстоящия мащабен сериал „Скъпи наследници“, се събраха на парти, за да отпразнуват заедно педстоящата пемиера на поредицата, както и новото парче и клип на Орлин Павлов „Още малко“. Видеото е с кадри от сериала, в който певецът и актьор играе главна роля, рамо до рамо с емблеми на киното и театъра като Цветана Манева, Койна Русева, Филип Аврамов, Валентин Танев, Георги Кадурин, Димитър Баненкин, Искра Донова, Досьо Досев, Дарин Ангелов, свежи лица като Лорина Камбурова, Даяна Ханджиева, Петко Венелинов, Рая Пеева, както и гост звезди от изкуството, спорта и шоубизнеса. В режисьорския екип участват Тодор Чапкънов и Николай Илиев.

На партито в столичния клуб „Ялта“ на 12 декември всички актьори и продукционен екип се поздравиха за предстоящата премиера. По сериала се работи от близо 2 години, вече са заснети 170 епизода с камери от последно HD поколение. Снимачната площадка е повече от впечатляваща – построено е цяло село от възрожденски тип с истински постройки, което влиза в контрапункт с кадрите от модерните градски пространства. Сблъсъкът между модерното и корена, природата и града, прогреса и традициите, ще се вплете в драматично-комедийната история за едно грандиозно наследство, оставено на брат и сестра от баща им. За да го получат обаче, те, заедно с техните деца,  роднини и приятели, ще се наложи да изпълнят и едно много важно условие – да напуснат града и да заживеят заедно на село. Именно под покрива на родния си дом те ще поведат забавно-драмаична война за парите от завещанието.

 
 

Най-надценените актьори според класация на сп. „Форбс“

| от chr.bg, БТА |

Холивудската звезда Марк Уолбърг е най-надцененият актьор в класацията на сп. „Форбс“, като е донесъл само 4,4 долара печалба за всеки долар, който е получил като хонорар. Съответният рейтинг беше публикуван от изданието в четвъртък.

Най-проваленият филм за 46-годишния актьор се оказва лентата „Дълбоководен хоризонт“, която едва покрила бюджета си от 110 милиона долара, като събрала приходи от цял свят в размер на 121,8 милиона долара. Неудачно от финансова гледна точка се оказало участието на Уолбърг и в „Денят на патриота“ за събитията на Бостънския маратон през 2013 година. Продукцията реализирала приходи от едва 50,5 милиона долара при похарчени 45 милиона.

На второ място в класацията на надценените актьори е поставен Крисчън Бейл. Неговото участие във филма „Обещанието“ се оказало провал. При похарчен бюджет от 90 милиона долара, печалбата достигнала едва 8 милиона долара.

На трета позиция е Чанинг Тейтъм. В петицата тази година фигурират също Дензъл Уошингтън и Брад Пит. Един от последните филми на Пит, „Съюзени“, не постигна успех в бокс-офиса. За всеки похарчен долар за негов хонорар са били спечелени 11,5 долара.

 
 

Шведски семейства карат автономни автомобили Volvo

| от chronicle.bg |

Volvo Cars даде начло на проекта за разработване на технологии за автономно шофиране, с помощта на шведски семейства, които ще тестват автомобили по обществените пътища на Гьотеборг и ще споделят впечатленията си с екипа инженери на компанията.

Първите две семейства от тестовата програма – Хейн и Симоновски от Гьотеборг, получиха луксозните SUV автомобили Volvo XC90, с които ще участват в проекта Drive Me. Още три семейства ще ги последват в началото на 2018 г., а през следващите четири години до 100 човека ще бъдат включени в проекта Drive Me. Семействата ще допринесат за тестовата програма с ценна информация, като позволяват на екипа инженери да наблюдава как използват колата, шофирайки на път за работа, до училището на децата или когато пазаруват.

Volvo планира да разполага с напълно автономна кола до 2021 г. и данните от проекта Drive Me ще изиграят решаваща роля в проектирането й.

Drive me ще включва реални потребители, които ще тестват различните нива на асистенция на водача по време на управление и евентуално на изцяло автономно шофиране. Хейн и Симоновски получиха тестовите автомобили XC90, оборудвани с последната Volvo технология за подпомагане на водача при шофиране, както и с набор от камери и сензори, които ще наблюдават поведението им на пътя и ще снабдяват колите с информация за случващото се покрай тях.

The Hain family receiving their XC90 Drive Me car

По време на този първи етап от проекта, семействата ще държат ръцете си на волана и ще контролират управлението през цялото време, докато използват автомобилите.

С течение на времето, всички участници в проекта ще получат достъп до по-модерни автомобили, с по-развити автономни технологии, след като преминат специално обучение. Но дори тогава, тестването на тези автомобили, първоначално ще се извършва в контролирана среда и под надзора на експерти по безопасността от екипа на Volvo Cars.

Нито една нова технология няма да бъде въведена в експлоатация, ако съществува и най-малкото съмнение относно нейната безопасност.

Това означава, че Volvo продължава да разработва автомобилите си със същото внимание и грижа, които затвърждават позициите му на производител на едни от най-сигурните коли в света.