8% повече пътници са минали през летище София спрямо същия период от 2017-а

| от chronicle.bg |

През март месец 2018-а година на летище София са обслужени над половин милион пътници (556 088 души), съобщават от аерогарата. Това е увеличение с почти 8% спрямо март месец 2017-а.

С 5,2% повече пътници са ползвали международни редовни линии през столичното летище. Причината са както новооткритите дестинации, така и увеличените честоти на полетите по редица от маршрутите.

През последните месеци бяха открити нови линии до Любляна, Ница и Пафос и бяха увеличени честотите на полетите до Атина, Лисабон, Малага и Франкфурт.

След навлизането на втори авиопревозвач по линията София – Варна се наблюдава постоянен ръст на пътуващите по вътрешния маршрут. За март месец 2017-а те са били 15 хил. души, а за март месец тази година – 24 хил. души.

Пътуващите с международни чартърни полети са се увеличили с 47%. За изминалия месец най-атрактивни са били полетите до Кайро и Хургада в Египет и Тел Авив в Израел.

 
 

Втори уиски фест в Пловдив

| от Спонсорирано съдържание |

На 20 и 21 април 2018 година ще се проведе второто издание на WHISKEY FEST PLOVDIV.

Стотици марки уиски от Шотландия, САЩ, Ирландия, Япония и Тайван ще гостуват в хотел Империал.

В града уиски културата е добре позната. Няколко специализирани уиски барове и магазини предлагат богат асортимент, както от популярни, така и от нишови и редки марки. Пловдив се утвърждава като пролетен храм на уискито, като десетки бъчви, разположени на ключови места в града, анонсират фестивала по нестандартен начин.

Събитието ще посреща гости от 17:00 часа в петък, 20 април и от 14:00 ч. в събота, 21 април 2018 г. И в двата дена дегустациите ще са до полунощ.

Билети за предстоящия WHISKEY FEST PLOVDIV се предлагат предварително онлайн ТУК и в партньорските уиски магазини и барове в Пловдив – The Whisky Library, Сандък, Интермакс.

WHISKEY FEST PLOVDIV_3

Билетите са на стойност от 30.00 лв. и може да се купуват и на място по време на фестивала, като един билет важи и за двата дни. В него са включени професионална дегустационна чаша, 10 уиски кредита и вода. Уиски валутата се разменя за дегустационни драмове – мерната единица на фестивала, която е равна на половин унция или 15 милилитра уиски еликсир.

По време на фестивала ще се провеждат Майсторски класове и уиски дегустации за напреднали в уиски бара на хотела-домакин The Whisky Library. Лекторите и експертите ще обогатят познанията на гостите, ще споделят тайни и ще развенчават митове.

WHISKEY FEST PLOVDIV

По време на събитието за първи път ще се проведе уиски аукцион. Редки и уникални уискита, които вече не се произвеждат, ще се предложат на търг в специална сесия, a шоуто ще завърши с уникална лекция за уискито във филмите от специалист в родната рекламна индустрия.

Организаторите са подготвили и комплимент – примамлив награден фонд, като всеки посетител може да участва в томбола с попълнена анкетна карта. Наградите и печелившите се теглят в петък и в събота в 22:00 часа.

В градината на хотела ще има специален кът, където Mavruda BBQ Hot Spot ще представи отбрана селекция бавно-готвени пушени меса и гурме бургери. Те прекрасно допълват пушените аромати на уискито, като шеф Калинин специално за събитието е разработил уникален Bourbon BBQ сос, с който ще докаже връзката между уискито и барбекюто по безапелационен начин.

Ръчно направен шоколад, специализирано предлагане на пури, както и уникално кафе с инфузии от уиски ще завършат палитрата от удоволствия за сетивата.

Магазини Аванти ще предлага на място на преференциални цени всички марки уиски, изложени на фестивала, а специалистите от SBB са приготвили аксесоари за приятелите на напитката.

Огромният уиски „граал“, побиращ повече от галон уиски, ще бъде тотем на фестивала за втора година.

Организаторите на WHISKEY FEST PLOVDIV се придържат към спазване на Етикет и модел на поведение, с цел осигуряване на приятно преживяване на гостите.

Със закупуването на билет всеки гост се съгласява да спазва правилата, като по този начин се гарантира приятно и запомнящо се преживяване за всички. На събитието се допускат само лица, навършили 18 години.

 
 

RED HAND, ослепителна Зоуи Салдана, безупречен Negroni

| от chr.bg |

С новия си филм Campari продължава традицията да пише легендарни истории с участието на привлекателни и все по-влиятелни знаменитости. Зоуи Салдана е най-новото и ослепително попълнение в концепцията на италианския аперитив. Тазгодишната продукция The Legend of Red Hand, режисирана от маестро Стефано Солима (Gomorra), потапя в естетика и стил, завладява с мистерия и изтънченост, и ни среща с жените, които са чувствителни към вкуса и подвластни на добрия барман.

Също като всеки друг артист и визионер, барманът дава осезаема форма на вдъхновението си, която да изживеете глътка по глътка. Шейкърът на добрия барман съхранява онова ловко съчетание от цветни течности, изкусителни аромати и прецизна температура, което небцето ви ще разбере най-добре. Джин, вермут, Campari… е едно страстно и неустоимо заклинание, което само най-способните умеят. Negroni е онзи коктейл, който обсебва ума ви.

Веднъж узнали тайните на Campari, ще знаете и къде да ги откриете. Ще имате честта да се запознаете с Red Hand, ако се осмелите да го последвате, за да разкриете италианската мистерия.

 
 

А вие видяхте ли „тайното“ гадже на Дикаприо?

| от chronicle.bg |

Опитите на Леонардо Дикаприо да потули слуховете за новата си приятелка – Камила Мороне (доведената дъщеря на Ал Пачино) не се получиха.

Камила Мороне (20-годишна), чиято майка, Лусила, Сола в момента се вижда с актьора от Scarface, вече беше забелязана с ръце около врата на Лео на фестивала Коачела в Калифорния преди дни. На още няколко пъти двамата бяха хващани заедно.

18443524_1478477022214548_5484044982060843008_n

Коя обаче е Камила Мороне?

Родена в Буенос Айрес, днес тя живее в Лос Анджелис и се движи в компанията на знаменитости като Кендъл Дженър и Бела Хадид. След като се присъединява към каталога на Victoria’s Secret през 2016 г., аржентинският модел се появява на корицата на турския Vogue, участва в ревюта на Moschino и влиза в календара на LOVE.

Дебютира в киното с документалния филм на Джеймс Франко за Хоакин Финикс (My Own Private River), а после участва и в Bukowski. Тази година се очаква тя да участва в Never Goin’ Back, чиято премиера беше на фестивала „Сънданс“.

И като добавка – последователите й в Instagram надброяват 1 милион, като сред тях са Емили Ратайковски, Кайли Дженър и Върджил Абло.

По данни на източниците, Камила и Лео се познават от поне десет години (което е половината й живот досега), тъй като Дикаприо е приятел с пастрока й, Пачино. Двойката беше забелязана за първи път през декември 2017 г., но заради склонността на Лео да крие приятелките си, информацията не беше потвърдена.

Е, вече официално е. Вижте в галерията горе Камила в пълния си чар.

 
 

Сандалите отново са на мода

| от chronicle.bg |

Германските (а и не само) туристi това лято ще са в крак със световните тенденции, защото любимите му сандали са отново на мода. Дизайнерът Рик Оуенс и Birkenstock представиха своята колаборация на парти миналата вечер в новото мобилно пространство – Birkenstock Box.

В Rick Owens Birkenstock Box, разположена извън магазина на Оуенс в Лос Анджелис на булевард Ла Бреа, ще присъства ограничени бройки от обувките Birkenstock, създадени заедно с дизайнера. Колекцията се състои от 13 сандали на цени от 325 до 525 долара. Оуенс взима класическите Birkenstock и добавя своето собствено усещане. Използва филц, велур и кожа, удължава лентите, добавя повече отвори като декоративен елемент и по този начин променя визията, но не разваля идеята на Birkenstock.

Мобилното пространство, известно като „Birkenstock Box“ в Лос Анджелис в партньорство с Рик Оуенс отваря официално врати на 21 април. Целият интериор и архитектура на The Box са по идея на Рик Оуенс. Кутията се състои от контейнери за товарни превози, а целият вътрешен интериор е дело на дизайнера. Освен световно известните сандали, в The Box ще присъства част от спортната колекция на Оуенс.

„Чувствам, че Кутията е естествено продължение на моя магазин“, каза Оуенс. Той е фен на емблематичните обувки, както отбелязва самият той: „Аз ги нося всяко лято на плажа Лидо.“